28.03.2021
Najnowsze badania wykazują, że 60 proc. badanych woli platformy wideo online od jakiejkolwiek klasycznej telewizji. W grupie 18-49 YouTube ma wyższe zaangażowanie niż jakakolwiek inna platforma wideo, dlatego to tam właśnie codziennie przesiadują... Twoi potencjalni klienci!
Na YouTube ogląda się miliard godzin wideo każdego dnia, a w ciągu miesiąca na YouTube pojawia się więcej treści niż w telewizji linearnej przez ostatnich 30 lat. Czy to nie brzmi zachęcająco?
Twoja strona www może zyskać na umieszczaniu treści wideo, odsyłających na Twój kanał, dodatkowo angażując potencjalnych klientów, gromadząc bazę subskrybentów. Do niedawna firmy koncentrowały się na prowadzeniu firmowych blogów, na których publikowały wpisy mające zachęcić odbiorców do zaznajomienia się z marką nie tylko poprzez reklamę, ale oferując im dodatkowe, ciekawe treści. Dziś te treści muszą być prezentowane w mediach społecznościowych i obudowane zwracającymi uwagę materiałami wideo. Krótkie dynamiczne relacje na FB czy Instagramie - szybko znikają. Na Youtube mogą zostać na dłużej, stopniowo zyskując popularność i generując dla Ciebie odsłony i zyski. Nawet krótkie wywiady, reportaże, prezentacje ciekawych produktów czy usług, mogą zaowocować budowaniem zaufania do marki i zwiększaniem lojalności klienta. W dobie Covid - to głównie przez internet odbywa się gros sprzedaży i promocji. Trzeba dopilnować wszystkich korzystnych kanałów sprzedaży i promocji a Youtube jest jednym z ważniejszych.