Jeśli chciałbyś samodzielnie dbać o obecność swojej strony w Google zapraszamy na szkolenia z pozycjonowania stron (SEO) oraz z Google Adwords (linki sponsorowane) prowadzone przez trenerów z wieloletnim stażem.
Oferujemy szeroki wachlarz szkoleń z pozycjonowania w Google uwzględniający również pozycjonowania w mapach oraz pozycjonowanie obrazków/zdjęć i filmów wideo. Zapraszamy również na szkolenia z Google AdWords.
Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe, certyfikat oraz ma prawo do bezpłatnych konsultacji nawet do miesiąca czasu po szkoleniu.
Usługę realizuje nasz wieloletni partner w biznesie, działająca od 2004 r. agencja Eurobrand, która jest najstarszą firmą szkoleniową (w zakresie SEO) w Polsce.
Czym jest pozycjonowanie stron?
To działania służące podniesieniu pozycji adresu strony w wynikach wyszukiwarki internetowej (najczęściej Google), z angielskiego SEO, czyli Search Engine Optimisation.
Metody te dzieli się na białe i czarne. Te drugie niosą ryzyko nałożenia sankcji ze strony Google i uzyskania odwrotnego efekt, tj. spadku zamiast awansu w wynikach wyszukiwania. Promujemy tylko bezpieczne techniki pozycjonowania, zwracając słuchaczom uwagę na granicę między nimi a działaniami ryzykownymi.
Czym jest Google AdWords?
To inna metoda na zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce, taki link będzie opatrzony adnotacją “Reklama”. Atutów tego rozwiązania jest wiele – można trafić do czołówki Google w ciągu godziny oraz mieć wgląd w bardzo szczegółowe dane skuteczności kampanii reklamowej. Największym minusem jest konieczność płacenia za każde kliknięcie oraz zakaz reklamowania pewnych produktów.