Badania na klientach wskazują, że spójna identyfikacja wizualna widoczna w produktach firmy, materiałach reklamowych, promocyjnych, a nawet szkoleniowych przekłada się na większe zaufanie klientów do marki i jej pozytywny odbiór. Oto kilka punktów, które warto spełnić, by podnieść atrakcyjność i wrażenie profesjonalności Twojej firmy w oczach...
WIĘCEJZałożenia stylistyczne Rozmowa ze zleceniodawcą jest niezbędnym, pierwszym etapem Twojej pracy. Musisz poznać jego oczekiwania, założenia jego biznesu, grupę docelową (to ma duży wpływ na stylistykę!) oraz wizję, którą chce wdrożyć w życie. Dobrym sposobem jest poproszenie go o podesłanie kilku przykładowych logotypów celem inspiracji lub wskazania...
WIĘCEJPLUSY To najtańsza forma reklamy Marketing mailowy kosztuje zdecydowanie mniej niż marketing szeptany a nawet link building. Zaleca się przeznaczać na niego około 15% budżetu reklamowego, gdyż przynosi ogromny zwrot kosztów. Analizy wykazują, że za każde 2 złote włożone w rozsyłanie ofert mailowych, zwrot to aż 86 złotych na sprzedaży produktów/usług!...
WIĘCEJGdzie moja strona się fizycznie znajdzie? Zdarza się, że ta myśl nie pojawi się w głowie młodego przedsiębiorcy, zakładającego stronę www. Zajęty prowadzeniem firmy, nie musi o wszystkim pamiętać. Twoja strona jest nie tylko wirtualnym bytem - gdzieś tam, w internecie. Wszystkie pliki, z których jest zbudowana, tak jak i baza danych - muszą mieć swoje...
WIĘCEJProjektowanie przejrzyste, czyli „Don’t Make Me Think” Kiedy potencjalni klienci wchodzą na stronę Twojej firmy, pierwsze co robią, to upewnienie się czy trafili tam gdzie chcieli trafić. Szukają nowego zegarka? Może wycieczki za granicę? A może ubezpieczenia? Badania wykazują że potencjalny klient spędza na nowej stronie pomiędzy...
WIĘCEJPlanujesz stworzenie strony i wahasz się pomiędzy szablonem, a dedykowaną grafiką? Gotowe theme’y wystarczy zainstalować wraz z wybraną wersją systemu CMS, aby szybko zyskać działającą witrynę. Grafika zaprojektowana od podstaw daje jednak dużo większe możliwości dopasowania layotu do wizerunku marki, indywidualnego gustu i potrzeb. Poznaj zalety i wady obu rozwiązań i...
WIĘCEJCMS (system zarządzania treścią, Content Management System) pozwala właścicielowi witryny samodzielnie aktualizować i uzupełniać jej zawartość. Dodawanie nowych treści (tekstów, zdjęć, zakładek) nie wymaga interwencji programisty, który zna język HTML, dlatego CMS-y cieszą się ogromną popularnością. Na rynku dostępne są bezpłatne systemy typu open source oraz...
WIĘCEJPragnąc sukcesu w jakiejkolwiek dziedzinie, musimy zadbać o narzędzia, które pozwolą nam go osiągnąć. Ta sama zasada dotyczy prowadzenia działalności w internecie. Aby osiągnąć rozpoznawalność, dotrzeć do grupy docelowej i przyciągnąć klientów, należy założyć stronę lub sklep internetowy. Jednocześnie tworzenie strony WWW i późniejsze nią...
WIĘCEJSzablony stron internetowych Coraz więcej osób zaczyna zajmować się projektowaniem stron internetowych. Znajomość języków HTML oraz CSS, ale także php sprawiają, że zarabianie w ten sposób może stać się bardzo dobrym źródłem dochodu. Co ciekawe, nie chodzi tutaj wyłącznie o sprzedaż stron tworzonych na zamówienie konkretnego klienta, ale...
WIĘCEJStrona internetowa to w przypadku każdej firmy praktycznie konieczność. Chyba wszyscy przecież wiemy, że Internet jest dzisiaj niezwykle potężnym narzędziem, dzięki któremu możemy w dość łatwy sposób pozyskać nowych klientów. Oczywiście musimy przy tym pamiętać o tym, że taka strona internetowa powinna być dopracowana w każdym szczególe. Tak by...
WIĘCEJProjektowanie stron internetowych pozornie wydaje się sprawą bardzo prostą. W przypadku firmowej witryny przecież chodzi o to, by w atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę, czyli zamieścić odpowiednie treści i wzbogacić je o ładnie wyglądającą grafikę. Ale czy to wystarczy? Aktualnie w Internecie znajduje się już 1,24 mld stron internetowych i każda z nich walczy o uwagę...
WIĘCEJInternet to obecnie najważniejsze źródło informacji, z którego bardzo chętnie czerpiemy naszą wiedzę na najróżniejsze tematy. Jest to zatem idealne miejsce do tego, by odpowiednio zareklamować nasz biznes, czy podzielić się swoją pasją z rzeszą pozostałych użytkowników sieci. Aby robić to jednak skutecznie, potrzebna będzie nam własna strona...
WIĘCEJW czasach, gdy z Internetu korzysta już niemal każdy, firmowa strona internetowa jest właściwie obowiązkowym jej elementem. Pełni ona niezwykle ważną rolę wirtualnej wizytówki naszego biznesu, dlatego warto zainwestować w jej profesjonalne wykonanie. Jeśli przyciągnie ona uwagę potencjalnych klientów i zachęci do skorzystania z naszej oferty, możemy naprawdę duża...
WIĘCEJWielu przedsiębiorców zastanawia się, czy warto zlecać tworzenie firmowych stron WWW profesjonalistom. W końcu jest to dodatkowy wydatek, z którego można zrezygnować na rzecz samodzielnego wygenerowania prostej witryny. Pozwalają na to dostępne w sieci kreatory stron internetowych, które wymagają znacznie niższych opłat miesięcznych. Pojawia się jednak pytanie,...
WIĘCEJChcesz założyć stronę internetową, ale nie wiesz, ile taka przyjemność będzie Cię kosztować? Cenniki, które widujesz w sieci, są bardzo rozbieżne i nie masz pojęcia, ile tak naprawdę kosztują porządne usługi? Ktoś doradził Ci, że lepszym rozwiązaniem będzie samodzielne postawienie strony i że za profesjonalną usługę nie warto przepłacać? Jeśli któryś z...
WIĘCEJOd lat posiadasz stronę WWW, ale jeszcze nigdy nie była aktualizowana? Kiedy na nią patrzysz, zdajesz sobie sprawę, że odbiega od współczesnych standardów i bynajmniej nie wygląda nowocześnie? W takim razie najwyższy czas na jej odświeżenie i dorobienie responsywności. Sprawdź, dlaczego warto to zrobić. Nowe technologie Internet zmienia się dosłownie w oka...
WIĘCEJTanie strony internetowe – hasło chwytliwe i zachęcające, ale czy godne uwagi? Bo czy coś taniego może prezentować wysoką jakość? Żeby odpowiedzieć na to pytanie, należy umiejętnie ocenić daną stronę – dopiero wtedy będzie można stwierdzić, czy warto się nią zainteresować mimo tego, że kosztuje niewiele. Pierwsze wrażenie Czy wiesz, że poznając drugą...
WIĘCEJPonad połowa Polaków używa internetu przy pomocy urządzeń mobilnych – tabletów lub smartfonów. Jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces, nie możesz tego zignorować. W Twoim interesie jest opracowanie takiej wersji strony firmowej, którą będzie można przeglądać na urządzeniach mobilnych – w przeciwnym razie ani się obejrzysz, a dotkną...
WIĘCEJKażdy z nas niemalże codziennie spędza sporo czasu, przeglądając najróżniejsze strony internetowe. Uwielbiamy buszować w sieci, załatwiać wszystkie możliwe sprawy online, robić zakupy czy oddawać się rozrywce, jaką zapewnia nam Internet właśnie. Nie dziwi zatem fakt, że liczba stron www rośnie wyjątkowo szybko. Tym bardziej, że chociażby w przypadku firm,...
WIĘCEJKtóż z nas nie słyszał już stwierdzenia, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to znaczy, że nie istniejesz. Być może dla niektórych brzmi to wręcz śmiesznie, ale jeśli prowadzisz własny biznes, niezależnie od tego w jakiej branży działasz, zdanie to zawiera w sobie wyjątkowo dużo prawdy. Wystarczy zastanowić się nad tym, jak często zdarza się nam samym szukać...
WIĘCEJ